Eko. avižų dribsniai 3kg (be glitimo)

12,50 EUR

Smulkūs

UNIVERSALUS PRODUKTAS. Avižų dribsniai yra natūralaus, švelnaus skonio dėl ko jie tiks tiek saldiems, tiek pikantiškeims patiekalams gaminti. Be sočios ir maistingos pusrytinės košės avižų dribsnius galite dėti į duonos tešlą, naudoti juos sausainiams ar pyragams kepti. Įberkite avižinių dribsnių į smulkintą mėsą ir iškepsite labai sultingus ir purius kotletus.

 

VITAMINAI IR MINERALAI. Avižos yra nepakeičiama sveikos mitybos dalis. Jose gausu skaidulų reikalingų virškinimo ir žarnyno valymo funkcijoms palaikyti. Skaidulos svarbios ir kūno svorio reguliavimui. Avižose yra vitaminų B1, B2, B6, K, karoteno. Vartodami mažai apdirbtas avižas taip pat gausite ir dozę magnio, kalio, chromo ir fosforo, mangano, geležies, nikelio, jodo ir fluoro ir cinko.

 

SKAIDULOS. Avižiniuose dribsniuose yra daug skaidulų. Jos palaiko tinkamą virškinimo sistemos darbą ir padeda sureguliuoti žarnyno funkcijas. Žmogaus žarnynas skaidulų nevirškina, todėl keliaudamos žarnynu jos surenka jame užsilikusius maisto likučius bei kitas nereikalingas medžiagas ir pašalina jas iš organizmo.

Sudėtyje nėra glitimo.

Vidutinė maistinė ir energinė vertė 100 g

Energinė vertė (kcal/kJ)

396/1675

Riebalai, g

7,6

   - iš kurių: sočiųjų riebalų rūgščių, g

1,4

Angliavandeniai, g

68,5

   - iš kurių: cukrų, g

1,3

Baltymai, g

13,5

Druska (NaCl), g

0,02

Paruošimo būdas: Virkite avižinius dribsnius apie 2 minutes vandenyje, piene ar jų mišinyje. Avižas galima dėti į kokteilius, blynus ar kitus patiekalus.

Laikymo sąlygos: laikyti sausoje, švarioje, gerai vėdinamoje patalpoje, kurių santykinė oro drėgmė ne didesnė kaip 65 %, temperatūra ne didesnė kaip 22 C.

 

Dribsniai:

#AKCIJA - perkant prekių už 30 Eur ir daugiau pristatymas NEMOKAMAS!

Kiekis

3795

Jums taip pat gali patikti